Insignia 2.0 cdti - uszczelka smoka pompy olejowej

Wadliwa uszczelka smoka pompy oleju – Insignia 2.0 CDTI

Kolejnym problemem z jakim borykają się właściciele modelu: Opel Insignia 2.0 cdti 160 km jest szybko zużywająca się uszczelka smoka pompy olejowej. Jeśli zauważysz na desce rozdzielczej komunikat w stylu: „Niskie ciśnienie oleju wyłącz silnik” najprawdopodobniej będzie do wymiany oring pompy oleju. Kontrolka informująca o awarii najczęściej zaświeca się podczas rozruchu silnika na zimno. Niektórzy […]

Obudowa chłodnicy zaworu recyrkulacji spalin egr - Opel Insignia 2.0 CDTI

Pękająca obudowa chłodnicy zaworu egr – Insignia 2.0 CDTI

Opel Insignia to bez wątpienia bardzo zaawansowane technologicznie auto klasy wyższej. Niestety nęka je wiele typowych usterek występujących niemalże w każdym egzemplarzu. Tematem tego artykułu jest pękająca obudowa chłodnicy (zbiornika podciśnienia) zaworu EGR montowana wraz z silnikiem 2.0 CDTI. Awaria pojawia się przy przebiegach rzędu 50-100 tyś km, a objawia się tym, że po prostu […]

Panel rozbryzgiwujacy tarczy hamulcowej astra g i h

Wymiana osłony tarczy hamulcowej – Astra G i H nr 0546435

Osłona tarczy hamulcowej pełni w aucie bardzo ważną funkcję. Mianowicie chroni tarcze oraz zaciski hamulcowe przed brudem przez co zapobiega ich przedwczesnemu zużyciu. Jeśli Twoja Astra G, H czy Zafira B ma uszkodzoną lub skorodowaną osłonę należy ją jak najszybciej wymienić. Oryginalna blacha osłaniająca tarczę hamulcową osi tylnej do tych aut kosztuje na naszej aukcji […]

Mocowanie koła pasowego pompy olejowej 1.7 cdti

Pompa olejowa 1.7 cdti Astra G H Corsa C – typowa usterka

Silnik 1.7 cdti ISUZU jest bardzo popularny w oplach Astra G H, Corsa C oraz Meriva A. Niestety pompa olejowa w nim montowana nie należy do najtrwalszych i trzeba na nią bardzo uważać. Mechanicy twierdzą, że jest to typowa usterka w tym motorze co potwierdzają opinie wielu użytkowników. Problem polega na tym, że odkręca się […]

zawiasy schowka 51 14 275

Pękające zawiasy schowka w Oplu Astra G II

Zawiasy schowka w modelu Astra G II nie należą do najtrwalszych. Niestety prędzej czy później pękają i nie da się już domknąć schowka. Usterka nie jest poważna, ale bardzo uciążliwa, szczególnie jeśli na miejscu pasażera ktoś siedzi. Na szczęście uchwyty schowka w Astrze G to element wymienny i łatwo dostępny. Sprzedajemy takie zawiasy na naszej […]

wtryskiwacz diesel common rail

Czyszczenie wtryskiwaczy za pomocą Liqui Moly Diesel

Czyszczenie zabrudzonych wtryskiwaczy w dieslu możemy przeprowadzić za pomocą specjalnego preparatu Liqui Moly Diesel Spulung. Środek ten już wielokrotnie uratował właścicieli aut, których silniki odmawiały posłuszeństwa z powodu zabrudzonych wtrysków. Jest to środek w 100% bezpieczny dla silnika, nie powodujący żadnych skutków ubocznych w postaci nagłej awarii jednostki napędowej.

Przewód wspomagania opel Insignia 2.0 cdti

Opel Insignia – przecierający się przewód – wąż wspomagania

Przewód wspomagania (wąż, rurka) kierownicy w oplu Insignia łączy pompę wspomagania z przekładnią kierowniczą. Niestety bardzo często dochodzi do jego przecierania się szczególnie w autach z silnikiem diesla. Problem polega na tym, że w czasie jazdy przewód dotyka do sanek zawieszenia i w wyniku drgań silnika ocierając się o nie dochodzi do jego pęknięcia. Jest […]

Mikrostyk Insignia - przycisk otwierania klapy bagażnika

Zawodny mikrostyk-przycisk otwierania bagażnika Insignia

Opel Insignia to flagowa, bardzo wygodna limuzyna koncernu GM. Niestety jak każde auto ma swoje dobre i gorsze strony. W tym artykule pokażemy jak naprawić wadliwy mikrostyk – przycisk otwierania klapy bagażnika. Awaria ta pojawia się niestety praktycznie w każdym egzemplarzu nawet przy bardzo małych przebiegach. Dochodzi do takiego momentu, że naciskamy na przycisk, a […]

Zestaw naprawczy zaworu nagrzewnicy Astra G, Zafira A - adapter nr 16 18 188

Jak naprawić awaryjny elektrozawór nagrzewnicy Astra G i Zafira A?

Do 2002 roku w modelach Astra G i Zafira A montowany był awaryjny elektrozawór, który sprawiał kierowcom bardzo wiele problemów. Bardzo często zaczynał przeciekać, a płyn chłodniczy kapał wprost na dywaniki od strony kierowcy. Inne objawy jego uszkodzenia to charakterystyczny dźwięk „trajkotania” wydobywający się w momencie kiedy ustawiamy nadmuch na ciepłe powietrze.

Koło dwumasowe a styl jazdy

Jak przedłużyć żywotność dwumasy? Pięć wskazówek

Koło dwumasowe to jeden z najdroższych elementów każdego nowoczesnego silnika diesla. Pojawia się ono również w silnikach benzynowych jednak tam sprawia znacznie mniej problemów. Jak jeździć aby dwumasa wytrzymała dłużej? Zapraszam do przeczytania poradnika na ten temat.