Kategoria: Opel Insignia

Insignia 2.0 cdti - uszczelka smoka pompy olejowej

Wadliwa uszczelka smoka pompy oleju – Insignia 2.0 CDTI

Kolejnym problemem z jakim borykają się właściciele modelu: Opel Insignia 2.0 cdti 160 km jest szybko zużywająca się uszczelka smoka pompy olejowej. Jeśli zauważysz na desce rozdzielczej komunikat w stylu: „Niskie ciśnienie oleju wyłącz silnik” najprawdopodobniej będzie do wymiany oring pompy oleju. Kontrolka informująca o awarii najczęściej zaświeca się podczas rozruchu silnika na zimno. Niektórzy […]

Obudowa chłodnicy zaworu recyrkulacji spalin egr - Opel Insignia 2.0 CDTI

Pękająca obudowa chłodnicy zaworu egr – Insignia 2.0 CDTI

Opel Insignia to bez wątpienia bardzo zaawansowane technologicznie auto klasy wyższej. Niestety nęka je wiele typowych usterek występujących niemalże w każdym egzemplarzu. Tematem tego artykułu jest pękająca obudowa chłodnicy (zbiornika podciśnienia) zaworu EGR montowana wraz z silnikiem 2.0 CDTI. Awaria pojawia się przy przebiegach rzędu 50-100 tyś km, a objawia się tym, że po prostu […]

Przewód wspomagania opel Insignia 2.0 cdti

Opel Insignia – przecierający się przewód – wąż wspomagania

Przewód wspomagania (wąż, rurka) kierownicy w oplu Insignia łączy pompę wspomagania z przekładnią kierowniczą. Niestety bardzo często dochodzi do jego przecierania się szczególnie w autach z silnikiem diesla. Problem polega na tym, że w czasie jazdy przewód dotyka do sanek zawieszenia i w wyniku drgań silnika ocierając się o nie dochodzi do jego pęknięcia. Jest […]

Mikrostyk Insignia - przycisk otwierania klapy bagażnika

Zawodny mikrostyk-przycisk otwierania bagażnika Insignia

Opel Insignia to flagowa, bardzo wygodna limuzyna koncernu GM. Niestety jak każde auto ma swoje dobre i gorsze strony. W tym artykule pokażemy jak naprawić wadliwy mikrostyk – przycisk otwierania klapy bagażnika. Awaria ta pojawia się niestety praktycznie w każdym egzemplarzu nawet przy bardzo małych przebiegach. Dochodzi do takiego momentu, że naciskamy na przycisk, a […]