Kategoria: Opel Astra

Pompa oleju - zestaw naprawczy Opel Astra G, H 1.2 1.4, Corsa C, D 1.0, Agila, Meriva GM 93181959

Pompa oleju Astra G H, Corsa C D, Meriva, Agila 1.0 1.2 1.4 – zestaw

Element odpowiedzialny za dostarczanie oleju pod odpowiednim ciśnieniem do układu zasilania to pompa olejowa. Jej sprawność jest kluczowa jeśli chodzi o bezawaryjną pracę jednostki napędowej. Opel do silników o pojemności 1.0 (Z10XE / Z10XEP), 1.2 (Z12XEP) oraz 1.4 (Z14XEP) o mocach odpowiednio 58, 60, 75, 80 i 90 KM proponuje zestaw naprawczy GM 93181959 / […]

Panel rozbryzgiwujacy tarczy hamulcowej astra g i h

Wymiana osłony tarczy hamulcowej – Astra G i H nr 0546435

Osłona tarczy hamulcowej pełni w aucie bardzo ważną funkcję. Mianowicie chroni tarcze oraz zaciski hamulcowe przed brudem przez co zapobiega ich przedwczesnemu zużyciu. Jeśli Twoja Astra G, H czy Zafira B ma uszkodzoną lub skorodowaną osłonę należy ją jak najszybciej wymienić. Oryginalna blacha osłaniająca tarczę hamulcową osi tylnej do tych aut kosztuje 39,50 zł – […]

Mocowanie koła pasowego pompy olejowej 1.7 cdti

Pompa olejowa 1.7 cdti Astra G H Corsa C – typowa usterka

Silnik 1.7 cdti ISUZU jest bardzo popularny w oplach Astra G H, Corsa C oraz Meriva A. Niestety pompa olejowa w nim montowana nie należy do najtrwalszych i trzeba na nią bardzo uważać. Mechanicy twierdzą, że jest to typowa usterka w tym motorze co potwierdzają opinie wielu użytkowników. Problem polega na tym, że odkręca się […]

zawiasy schowka 51 14 275

Pękające zawiasy schowka w Oplu Astra G II

Zawiasy schowka w modelu Astra G II nie należą do najtrwalszych. Niestety prędzej czy później pękają i nie da się już domknąć schowka. Usterka nie jest poważna, ale bardzo uciążliwa, szczególnie jeśli na miejscu pasażera ktoś siedzi. Na szczęście uchwyty schowka w Astrze G to element wymienny i łatwo dostępny. Sprzedajemy takie zawiasy w naszym […]

Zestaw naprawczy zaworu nagrzewnicy Astra G, Zafira A - adapter nr 16 18 188

Jak naprawić awaryjny elektrozawór nagrzewnicy Astra G i Zafira A?

Do 2002 roku w modelach Astra G i Zafira A montowany był awaryjny elektrozawór, który sprawiał kierowcom bardzo wiele problemów. Bardzo często zaczynał przeciekać, a płyn chłodniczy kapał wprost na dywaniki od strony kierowcy. Inne objawy jego uszkodzenia to charakterystyczny dźwięk „trajkotania” wydobywający się w momencie kiedy ustawiamy nadmuch na ciepłe powietrze.